Рекламна холдингова компанія Interpublic GroupoCos. заявляє, що досягла великих успіхів з Honeywell, конгломератом Fortune 100, що пропонує все: від аерокосмічної продукції до технологій управління будинками. Компанія обрала рішення IPG під назвою «C2W» як своє основне агентство з маркетингу.
Рішення це передбачає співдружність на багато років і охоплюватиме бренд, рекламу, зв'язок з громадськістю, цифровий маркетинг, створення попиту та корпоративний маркетинг у чотирьох стратегічних бізнес-групах Honeywell.
IPG спрямована на те, щоб підтримувати бренди окремих компаній та їхню культуру, надаючи клієнтам доступ до всіх дисциплін у своїй мережі. C2W очолюватиметься цифровим та B2B маркетинговим агентством MRM // McCann, PR та комунікаційна фірма Вебер Шандвік та експертне агентство Jack Morton Worldwide, а також інші спеціалізовані агенції з IPG. Голова IPG IPG Майкл Рот сказав у заяві, що мета полягає в тому, щоб допомогти Honeywell стати "провідною світовою компанією з виробництва програмного забезпечення". Цей зв'язок знаменує собою новий підхід до інтеграції для Honeywell, який досі діяв набагато глибше, каже Керолайн Пан, віце-президент Honeywell з глобального маркетингу.
Кожен із стратегічних компаній Honeywell працював самостійно на власних P&L і часто використовував різні агенції по всьому світу. Пан сказав, що проблема з цим децентралізованим підходом полягає в тому, що він може спричинити фрагментацію бренду. З IPG буде можливість інтегрувати багато з цих зусиль в одному агентстві. «Це принесе набагато більше сили та впливу на те, що ми робимо», – каже вона.
Торік Даріус Адамчик став новим генеральним директором компанії, замінивши Дейва Котта, який вибрав сам свого наступника. Honeywell заявила, що має тривалі відносини з Вебером Шендвіком для зв'язків із громадськістю у рамках своїх корпоративних операцій та стратегічних бізнес-груп. Завдяки новим відносинам IPG присвячуватиме людей команді, яка працюватиме з агентствами для координації роботи з Honeywell.
Компанія досягла успіхів у стратегічному плануванні, продажу та комерційному досвіді, але одним із недоліків є її маркетингова стратегія та стратегія виходу на ринок. «Ми подумали, що настав час детальніше розглянути, як ми займаємося маркетингом у Honeywell, розглянути способи підвищення ефективності наших маркетингових витрат, з нашими постачальниками, з якими ми працюємо, і зможемо дійсно підвищити продуктивність заощаджень, щоб мати можливість реінвестувати у наш бренд та стати сильнішою компанією», – каже вона.
Клієнтська база Honeywell – це широка група – «від аерокосмічної галузі до нафти та газу до управління будівлями на заводах та фабриках тощо», – каже Пан. Старший аналітик Pivotal Research Браян Візер сказав, що холдингова компанія значно перевершила галузь. В останні тижні акції Publicis і Omnicom впали на прибуток, який був слабшим, ніж очікувалося. Інші холдингові компанії часто збирали спеціалізовані агентства великих клієнтів, витягуючи ресурси з різних агентств і ставлячи їх під новим ім'ям. «Чесно кажучи, він працює на ринку, – сказав Рот. "Нам не довелося реструктурувати всю нашу компанію, і ми робили це протягом 12 або 13 років". Рекламна холдингова компанія Interpublic GroupCos. заявляє, що досягла великих успіхів з Honeywell, конгломератом Fortune 100, що пропонує все: від аерокосмічної продукції до технологій управління будинками. Компанія обрала рішення IPG під назвою «C2W» як своє основне агентство з маркетингу. Рішення це передбачає співдружність на багато років і охоплюватиме бренд, рекламу, зв'язок з громадськістю, цифровий маркетинг, створення попиту та корпоративний маркетинг у чотирьох стратегічних бізнес-групах Honeywell.
IPG спрямована на те, щоб підтримувати бренди окремих компаній та їхню культуру, надаючи клієнтам доступ до всіх дисциплін у своїй мережі. C2W очолюватиметься цифровим та B2B маркетинговим агентством MRM // McCann, PR та комунікаційна фірма Вебер Шандвік та експертне агентство Jack Morton Worldwide, а також інші спеціалізовані агенції з IPG. Голова IPG Майкл Рот сказав у заяві, що мета полягає в тому, щоб допомогти Honeywell стати "провідною світовою компанією з виробництва програмного забезпечення". Цей зв'язок знаменує собою новий підхід до інтеграції для Honeywell, який досі діяв набагато глибше, каже Керолайн Пан, віце-президент Honeywell з глобального маркетингу.